استخدام فروشنده لباس

همانطور که همگی می دانیم حوزه فروش یکی از مباحث مهم بازاریابی است و همواره هر کاری که ما در بازار انجام میدهیم از تبلیغ گرفته تا رضایت مشتری و ... هدف نهایی و غایی ما فروش است و همیشه دنبال راه کارهایی بری افزایش فروش هستیم. فروش حوزه بسیار حساسی هست از این رو همیشه صاحبان کسب و کار جهت استخدام افرادی به عنوان فروشنده به یکسری نکاتی توجه داشته اند از این قبیل که شخص فروشنده باید خوش برخورد با رفتار خوب داشته باشد و بتواند به مشتری در انتخاب خرید کمک کند در عین حال فروشنده نباید ایجاد مزاحمت و دلخوری برای مشتری کند.

ادامه مطلب ...

استخدام فروشنده پوشاک

فروشنده پوشاک یکی از مشاغلی است که سختی خاص خود را دارد زیرا سر و کله زدن به صورت مستقیم با مشتری نیاز به مهارت خاصی دارد. فروشندگان لباس باید یکسری موارد را از آن مطلع باشند. ابتدا باید دانش و اطلاعات خود را نسب به انواع پوشاک و الیاف آنها بیشتر کنند. توجه داته باشید که هر چه دانش شما در این حوزه بیشتر باشد شانس شما برای موفقیت بیشتر خواهد بود. فروشنده باید بداند که محوصلات خود را از تولیدی های مختلفی تامین کنند و همواره محوصلات با برند و کیفیت عالی را در بازار عرضه کنند و از طرفی هم توجه داشته باشند که در هنگام کمک به مشتریان جهت انتخاب خرید، آن ها را موذب نکنید و باعث نشوید که مشتری هرگز به سایت و یا فروشگاه شما بازنگردد.

استخدام برند پوشاک

برندهای مطرحی در صنعت پوشاک وجود دارد از جمله زارا، گوچی، دیفکتو و .... وجود دارد. منظور از استخدام برند پوشاک این است که در بعضی از پاساژا یکسری برندها مغازه دارند و محصولات خود را به فروش می رسانند و تعیین اینکه چه برندهایی قرار است در این پاساژ مستقر شوند به یکسری سیاست های داخلی آن سازمان و یا پاساژ مربوط می شود.

استخدام فروشنده در مزون

در مزون های طراحی لباس گاها به استخدام فروشنده می پردازند و به نوعی فروش از تولید به مصرف داریم و طراحان لباس پس از طراحی توسط فروشنده در مزون به فروش و تبلیغ لباس های طراحی شده می پردازند.

X بستن